کد خبر: ۲۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 04
نویسنده: پییر کوشه
در زندانی در ایالت تنسی در امریکا ، از آزمایش 2 هزار وهفتصد و بیست و پنج نفر، هزار و دویست و نود و نه زندانی و 50 نفر از کارکنان مثبت بود ، اما تقریبا هیچ یک علامتی نداشتند
به گزارش شفاآنلاین،1- در بسیاری از کشورها تنش در زندان ها افزایش یافته است.  در ونزوئلا ، محدودیت های دیدارها با زندانیان به علت ویروس کرونا باعث  شورش زندانیان در اول ماه مه شد که 47 نفر از آنها کشته شدند.

2- زندان ها یكی از مكان هایی است كه باعث شیوع ویروس کرونا می شود. دولت ها از این امر آگاه هستند.بعضی از کشورها مانند فلیپین و مراکش مبادرت به آزاد زندانیان کرده اند تا شیوع آن را کاهش دهند. بعضی دیگربرای جلوگیری از شیوع این بیماری دیدارها با زندانیان را محدود کرده اند. این اقدام در ونزوئلا منجر به درگیری های مرگبار شده است.

3- در زندان ماریون در ایالت اوهایو ،آزمایش بیش از 80 درصد حدود 2500 زندانی و 175 نفر از کارکنان زندان مثبت بوده است.

4- در زندان های ایالت های واشنگتن و کانزاس ، زندانیان عدم تدابیر حفاظتی و کندی  واکنش مقامات به این مساله را محکوم  و شورش کردند.

5- در زندانی در ایالت تنسی در امریکا ، از آزمایش 2 هزار وهفتصد و بیست و پنج نفر، هزار و دویست و نود و نه زندانی و 50 نفر از کارکنان مثبت بود ، اما تقریبا هیچ یک علامتی نداشتند.

6-آزمایش 43 زندانی در یک زندان نظامی در کینشاسا. پایتخت کنگو، مثبت بوده است.

7- دیوان عالی کشور فیلیپن اعلام کرد ، 9 هزارو هفتصد و سی و  یک  زندانی  به علت  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فیلیپین ، آزاد شدند.

8-، بیش از 300 مورد ابتلای به کووید-19 در سه زندان  مراکش شناسایی شده اند. 80 هزار زندانی در زندان های مراکش هستند. . در اوایل آوریل ، بیش از 5 هزار و ششصد و پنجاه و چهار نفر زندانی توسط پادشاه مورد عفو قرار گرفتند تا خطر ابتلا به ویروس را کاهش دهند.لاکروا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: