کد خبر: ۲۵۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 29
در شهرستان کرمانشاه پدر خانواده جهت ترساندن همسرش گلوله ای شلیک کرد که متاسفانه ناخواسته تیر به مقتول اصابت کرده و تا انتقال به بیمارستان مصدوم فوت کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>رییس شورای حل اختلاف کرمانشاه از گذشت دخترانی خبر داد که پدرشان در سال ٩۴ مادرشان را به قتل رسانده بود.

 به گزارش شفاآنلاین،جبار تجری از گذشت دخترانی خبر داد که پدرشان در سال ٩۴ مادرشان را به قتل رسانده بود.

رییس شورای حل اختلاف کرمانشاه اظهار داشت: در پی اختلاف شدید خانوادگی میان زن و شوهر در شهرستان کرمانشاه پدر خانواده جهت ترساندن همسرش گلوله ای شلیک کرد که متاسفانه ناخواسته تیر به مقتول اصابت کرده و تا انتقال به بیمارستان مصدوم فوت کرد.

وی ادامه داد: پس از ورود نیروی انتظامی پرونده تشکیل و با ارایه مدارک جرم، قاتل دستگیر و پرونده به دادسرای شهرستان ارجاع می شود که با رای دادگاه قاتل محکوم به قصاص و رای نهایی صادر شد.

 تجری افزود :این قتل در سال ٩۴ رخ داده است و در سال ٩٨ پرونده به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف ارسال و به یکی از شعب سازش در قتل ارجاع شد که با تلاشهای مجدانه و با استعانت از پروردگار و ائمه معصوم در بدو ورود به ماه صیام و میهمانی خداوند رضایت بی قید و شرط اخذ و بین خانواده مودت و مصالحه صورت گرفت و پرونده مختومه شد. میزان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: