کد خبر: ۲۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 22
دیپلمات‌ها، دولت و رسانه‌های کشور باید این صدای بلند را به گوش جهانیان برسانند که امروز تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران با ویروس کرونا همنوایی می‌کند
شفاآنلاین>سلامت>رییس جمهوری با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران با ویروس کرونا همنوایی می‌کند گفت: بیش از هر زمانی در داخل کشور به همبستگی، وحدت و همکاری همه سازمان‌ها نیاز داریم تا در کنار هم با دو ویروس کرونا و تحریم مبارزه کنیم.

به گزارش شفاآنلاین،محمود واعظی روز دوشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به این که اکنون هم زمان با وضعیت شیوع بیماری کرونا با بدترین نوع تحریم بر ضد ملت ایران مواجه هستیم، تاکید کرد: دیپلمات‌ها، دولت و رسانه‌های کشور باید این صدای بلند را به گوش جهانیان برسانند که امروز تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران با ویروس کرونا همنوایی می‌کند.

رییس دفتر رییس جمهوری با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از هر زمانی در داخل کشور به همبستگی، وحدت و همکاری همه سازمان‌های کشور نیاز داریم تا در کنار هم و با یکدیگر با کرونا و تحریم مبارزه کنیم، مردم انصافاً در دو ماه گذشته همراهی کردند و ما برای اینکه زنجیره این بیماری را قطع و ریشه کن کنیم بیش از هر زمان دیگری نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم.

آغاز فعالیت کسب و کارها به مفهوم عادی شدن روال کشور نیست

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: برای این که بیش از این به اقتصاد کشور لطمه‌ وارد نشود و کارگران و افراد روزمزد که همان روز یا همان هفته حقوق دریافت کنند، بیش از این تحت فشار قرار نگیرند آسیب نبینند همه باید پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا را رعایت کنند.

واعظی ادامه داد: آغاز فعالیت کسب و کارهای با ریسک کم و متوسط به مفهوم عادی شدن روال کشور نیست و مردم تصور نکنند که می‌توانند توصیه‌ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی را رعایت نکنند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: