کد خبر: ۲۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 19
سلیمی:
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که ستاد ملی مقابله با کرونا یک مرکز واحد تصمیم‌گیری است که تمام بخش‌ها باید به دستورالعمل‌های آن توجه کنند.

شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که ستاد ملی مقابله با کرونا یک مرکز واحد تصمیم‌گیری است که تمام بخش‌ها باید به دستورالعمل‌های آن توجه کنند.

به گزارش شفاآنلاین:اصغر سلیمی با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای صحیح دستورات ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: کرونا یک بیماری همه‌گیر است که این روزها کل دنیا را درگیر کرده است‌. تنها راه مقابله با این ویروس عزم ملی و همکاری جهانی است. برای اینکه بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم و به مرحله درمان و تولید واکسن برسیم، باید با یکدیگر متحد شویم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز هیچ کشوری نمی تواند بگوید مرزهای من امن است بلکه همه باید دست به دست هم دهیم تا این ویروس را شکست دهیم. در کشور ما نیز ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل این بیماری تشکیل شده است. مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند که تمام بخش‌ها باید به تصمیمات و دستورالعمل‌های این ستاد عمل کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هر بخشی قرار باشد مطابق دستورالعمل و سلیقه خود عمل کند با مشکل روبرو خواهیم شد. ستاد ملی مقابله با کرونا یک مرکز واحد تصمیم گیری است که تمام بخش‌ها باید به دستورالعمل های آن توجه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه بخش‌ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند و خطر این ویروس را جدی بگیرند. مشاغل نیز باید به صورت پلکانی آغاز به کار کنند. سهل انگاری در این خصوص تبعات شدیدتری به دنبال داشته و تعداد مبتلایان می‌تواند دوباره روند صعودی به خود بگیرد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: