کد خبر: ۲۵۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 13
بانکدار آمریکایی:
ما می‌توانیم تا زمانی که واقعا یک درمان یا واکسن برای بیماری کووید-۱۹ پیدا شود، با ادامه قرنطینه، جلوی موج انتقال ویروس را بگیریم و آن را مهار کنیم
شفاآنلاین>سلامت>نیل کاشکاری رییس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با کرونا راه دشوار و طولانی در پیش دارد، تاکید کرد آمریکا تا ۱۸ ماه آینده باید قرنطینه باشد.

به گزارش شفاآنلاین،پایگاه خبری آمریکایی مارکت واچ که اخبار اقتصادی و تجزیه و تحلیل‌های تجاری و بازار سهام را منتشر می‌کند روز یکشنبه (دیروز) با انتشار مصاحبه نیل کاشکاری رییس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس (یکی از ۱۲ شعبهٔ فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا است که در شهر مینیاپولیس واقع شده است) با شبکه خبری سی بی‌اس افزود: آمریکا باید برای ۱۸ ماه قرنطینه آماده باشد و هشدار داد راه طولانی و سختی پیش رو است.

کاشکاری با اشاره به وضعیت کنونی کشورش در مسیر مقابله با ویروس کرونا، تصویری نسبتا تاریک از وضعیت اقتصادی آمریکا نشان می دهد.  

کاشکاری ضمن تأیید اینکه وضعیت کنونی می‌تواند منجر به رکودی طولانی مدت برای اقتصاد کشور شود، گفت: ما می‌توانیم تا زمانی که واقعا یک درمان یا واکسن برای بیماری کووید-۱۹ پیدا شود، با ادامه قرنطینه، جلوی موج انتقال ویروس را بگیریم و آن را مهار کنیم.

کاشکاری تاکید کرد: ما باید راه‌هایی برای پیدا کردن افراد سالم و کسانی که کمتر در معرض خطر هستند، پیدا کنیم و سپس به کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند، یاری برسانیم. . 

رییس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس ضمن آنکه خاطرنشان کرد در حال حاضر شاهد بیش از ۱۶ میلیون ضرر شغلی بوده‌ایم، بازگشت سریع کشور به وضعیت عادی اقتصادی را در یک مدت کوتاه امکانپذیر ندانست.  

وی افزود: تا زمان پیدا شدن درمان و یا واکسن برای کووید-۱۹، راه بسیار طولانی و دشواری پیش رو داریم و برای من دشوار است که بگویم در دوره‌ای کوتاه می‌توانیم شاهد بهبود اوضاع باشیم.  

براساس آخرین آمار روز یکشنبه، شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در آمریکا از مرز نیم میلیون نفر گذشته و تعداد جانباختگان نیز از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته است.ایرنا  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: