کد خبر: ۲۵۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 11
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند کند شدن ابتلا به ویروس کرونا در برخی کشورها، ازجمله اسپانیا هشدار داد که دولت‌ها در لغو محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا محتاط باشند
شفاآنلاین>سلامت>طبق آخرین آمار وزارت بهداشت اسپانیا، ۵۱۰ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده که این آمار از ۲۳ مارس (۴ فروردین) تاکنون به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش شفاآنلاین،نشریه ال پائیس، براساس جدیدترین آمار ارائه شده،  تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۱۶۱ هزار و ۸۵۲ نفر و مجموع جانباختگان به ۱۶ هزار و ۳۵۳ نفر افزایش یافت.

در همین حال تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند کند شدن ابتلا به ویروس کرونا در برخی کشورها، ازجمله اسپانیا هشدار داد که دولت‌ها در لغو محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا محتاط باشند.

دولت اسپانیا در راستای اعمال محدودیت‌ها، کنترل در مرزهای زمینی با پرتغال و فرانسه را تا ۲۵ آوریل (ششم اردیبهشت) تمدید کرد.

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا نیز امروز (شنبه) به منظور بررسی جزئیات طرح از سرگیری فعالیت و کسب و کار برخی مشاغل در کشور با کمیته علمی کنترل ویروس کرونا تشکیل جلسه خواهد داد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: