کد خبر: ۲۵۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 19
براي نشان دادن علاقه ام به وی به درخواست وی به خدمت سربازي رفته ام. بعد از اتمام سربازي شاکي اعلم کرد، که ديگر قصد ازدواج با من ندارد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>گروه استان ها – تهران بزرگ - رئيس پليس فتا پایتخت از شناسايي دستگیری متهمی که برای نامزد سابقش ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد. 
 
به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ تورج کاظمي ، گفت: در چهاردهم اسفند ماه امسال خانمي 20 ساله ساکن تهران حوالي شهر ري با ارائه شکايتي از دادسراي مبارزه با جرايم رايانه اي به پليس فتا مراجعه و اظهار کرد، فردي از طريق شبکه اجتماعي اينستاگرام برای وی مزاحمت ایجاد کرده است و موضوع باعث برهم خوردن آرامش رواني وي شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شناسایی متهم در دستور کار اکیپی از مهندسان فتا قرار گرفت و مأموران در تحقیقات پلیسی، موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند و دریافتند که شاکی و متهم سابق بر این با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

وی عنوان کرد: اين موضوع راز پرونده و انگيزه متهم را تا حدودي برملا کرد و در قدم بعدي با دستور قضائی متهم 21 ساله ساکن حوالي شهر ري در هفدهم اسفند ماه به پلیس فتا دعوت شد.

کاظمی گفت: متهم با حضورش در پليس و به محض ديدن شاکي لب به اعتراف گشود و گفت، شاکي نامزد وي بوده است و قرار عقد گذاشته بوديم. به درخواست شاکي و براي نشان دادن علاقه ام به وی به درخواست وی به خدمت سربازي رفته ام. بعد از اتمام سربازي شاکي اعلم کرد، که ديگر قصد ازدواج با من ندارد. 

چون به خواست وي حتي شغلم را عوض کرده بودم، وقتي جواب منفي شنيدم از وي عصبانی شدم و کينه اش را به دل گرفتم و درصدد تلافی در فضای مجازی برآمدم و از طريق اينستاگرام شروع ایجاد مزاحمت و آزار واذيتش کردم.

اين مقام سايبري گفت: پرونده به همراه متهم و شاکي برای سیر مرحل قانونی به دادسراي مبارزه با جرايم رايانه اي ارسال شد.

رئيس پليس فتا تهران بزرگ خاطر نشان کرد: فضاي مجازي محلي براي خالي کردن عصبانيت و انتقام گرفتن نيست، کاربران اين فضا بايد بدانند برابر قانون این رفتار ها جرم محسوب مي شود و عواقب جبران ناپذيري براي فرد دارد. لذا توصيه مي کنيم در هنگام عصبانيت و ناراحتي دست به اقدامات عجولانه نزنيد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: