کد خبر: ۲۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 18
حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در کل کشور ۶۰۳ مصدوم شامل ۴۹۴ مرد و ۱۰۹ خانم داشته است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که حوادث چهارشنبه سوری ۹۸ تا ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در کل کشور ۲ فوتی و ۶۰۳ مصدوم داشته است.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از سازمان اورژانس کشور، حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در کل کشور ۶۰۳ مصدوم شامل ۴۹۴ مرد و ۱۰۹ خانم داشته است.

همچنین تاکنون ۳۹۹ نفر در کل کشور درمان و ترخیص شده و ۳۲ نفر دچار نقص عضو شده و ۱۸۳ نفر دچار آسیب به چشم شده‌اند.

سازمان اورژانس کشور اعلام کرده که تا این ساعت، حوادث چهارشنبه سوری در کل کشور ۲ فوتی داشته که یک مرد ۲۳ ساله در اسلامشهر و دیگری مرد ۲۰ ساله در تهران بوده است.

همچنین بیشترین مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کشور مربوط به استان‌های تهران با ۱۵۰ نفر، آذربایجان شرقی با ۷۱ نفر و آذربایجان غربی با ۶۷ نفر است.

 سازمان اورژانس کشور به تمامی مردم توصیه کرد در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی خود، محل سوختگی را با آب سرد شست‌وشو داده و مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنند یا با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرند یا در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و سریعا با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

 
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: