کد خبر: ۲۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 14
با تصمیم سخاوتمندانه و اعلام رضایت خانواده زنده یاد معین اسماعیلی جوان مرگ مغزی ١٨ ساله به اهدای عضو، ارگان های حیاتی وی به چند بیمار نیازمند دریافت عضو جان دوباره بخشید
شفاآنلاین>سلامت> یک کودک بد حال با دریافت قلب از معین اسماعیلی ١٨ ساله به زندگی برگشت

به گزارش شفاآنلاین، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمناندر میان تمام تلخی ها و اخبار ناگوار و استرس این روزها؛ با معجزه سخاوتمندانه و بخشش و با تصمیم خانواده اسماعیلی به اهدای عضو و باورشان به اینکه در این روزها باید به زندگی فکر کرد، تصمیم گرفتند که شاهد تپش دوباره قلب معین عزیز خود در سینه دیگری باشند.

با تصمیم سخاوتمندانه و اعلام رضایت خانواده زنده یاد معین اسماعیلی جوان مرگ مغزی ١٨ ساله به اهدای عضو، ارگان های حیاتی وی به چند بیمار نیازمند دریافت عضو جان دوباره بخشید.

دکتر مسعودیان، دکتر یارمحمدی، دکتر گوهری، دکتر عبدالله پور و دکتر اقبال از جمله پزشکان هستند که در طی روند قانونی، اعزام اهدا کننده همراهی کرده و زمینه حیات دوباره چند بیمار را فراهم کردند.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از سوپروایزران و تیم پرستاران مراقبت کننده در ICU جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به خاطر تلاش و هماهنگی با پزشک تیم و دکتر فروزش فرد مسئول واحد فراهم آوری اعضا تقدیر و به صورت .ویژه از خانواده با سخاوت اسماعیلی تقدیر کردند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: