کد خبر: ۲۵۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 07
دکترایرج فاضل درگفتگو با شفاآنلاین درخواست کرد:
شفاآنلاین:دکترایرج فاضل،وزیراسبق بهداشت و درمان و رئیس مجمع انجمن های علمی ،پزشکی کشورگفت:درشرایط کنونی که بحران کرونا برکشور سایه افکنده،شایسته است رئیس جمهوری ،شخصا سکان مدیریت مقابله با کرونا و پیشگیری ازاین بیماری را دردست گیرد.
دکترایرج فاضل دقایقی قبل درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارشفاآنلاین ضمن بیان این مطلب گفت:همگان به خوبی می دانند که درشرایط فعلی و با امکانات موجود،مسوولان وزارت بهداشت وتمامی دست اندرکاران مربوطه با دلسوزی تمام،به طورشبانه روزی برای مقابله با کرونا ،درمان و پیشگیری تلاش می کنند.
رئیس اسبق نظام پزشکی کشور تصریح کرد:درشرایط بحران کنونی و با توجه به ابعاد مساله و نیاز به همکاری جدی همه دستگاهها و سازمان های کشوردرزمینه مبارزه همه جانبه با کرونا،لازم است رئیس جمهوری محترم شخصا و باکسب اختیارات لازم درمورد استفاده از پتانسیل و ظرفیت های نیروهای مسلح،ریاست و اداره کمیته بحران کرونا را برعهده بگیرند.
دکترفاضل خاطرنشان کرد:بی تردید با این رویکرد و مدیریت عالی،وزارت بهداشت هم با تامین نیازها وحمایت های لازم به وظایف اش عمل خواهد کرد تا انشالله هرچه زودترشاهد ریشه کن شدن این بیماری مرگبار و بازگشت آرامش به کشور باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: