کد خبر: ۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 18
شفاآنلاین-دو مکمل غذایی وارداتی که از جمله مکمل های آمریکایی محسوب می شوند، روز چهارشنبه توسط «امیرحسین جمشیدی» مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های مکمل غذایی ویژه سازمان غذا و دارو در هتل المپیک تهران رونمایی شدند.
به گزارش شفاآنلاین، مکمل های وارداتی «جاست فورهر» و «افبی» در دومین همایش مکمل های غذایی، دارویی و رژیمی با حضور برخی مسوولان دولتی و شرکت های واردکننده در نمایشگاه مکمل های غذایی رژیمی که در حاشیه این همایش برپا شده بود، رونمایی شد.

مکمل «جاست فورهر» برای جلوگیری از ریزش مو و نیز تقویت و رویش موهای جدید استفاده می شود و مکمل «افبی» نیز به عنوان موثرترین و ایمن ترین چربی سوز و تسهیل کننده کاهش وزن در کنار فعالیت های فیزیکی و ورزشی معرفی شده است.

این دو مکمل از سوی شرکت گسترش بازرگانی داروپخش که نمایندگی انحصاری محصولات «نیچرز گیفتز» را دارد، در حاشیه دومین همایش مکمل های غذایی، دارویی و رژیمی رونمایی شد.

مسوول غرفه شرکت بازرگانی داروپخش در حاشیه رونمایی از این دو مکمل به خبرنگار ایرنا گفت: طی دو ماه آینده نیز 16 مکمل جدید از کشورهای مختلف وارد ایران می شود بطوریکه مجوز واردات این داروها نیز از وزارت بهداشت دریافت شده است.

هلتون، مادرکر، بترسی، بوستر، مجستیک، راک، هربالزک و آرتوکر از جمله داروهایی هستند که مسوول غرفه شرکت بارزگانی داروپخش از ورود آنها به کشور خبر داد.

دومین همایش مکمل های غذایی، دارویی و رژیمی با نگاهی به تجویز و مصرف منطقی مکمل های ورزشی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه(28، 29 و 30 خرداد ماه) در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران در حال برگزاریست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: