کد خبر: ۲۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۸ - 2020January 20
این کلینیک با هدف توانمندسازی افراد در حوزه سلامت و خود مراقبتی نسبت به چهار بیماری غیرواگیر مهم که علت ۷۵ درصد از مرگ ومیرهاست، افتتاح شده است
شفا آنلاین>سلامت>کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش شفا آنلاین، فرح السادات  شریفی کارشناس ارتقای سلامت در این رابطه اظهار کرد: این کلینیک با هدف توانمندسازی افراد در حوزه سلامت و خود مراقبتی نسبت به چهار بیماری غیرواگیر مهم که علت ۷۵ درصد از مرگ ومیرهاست، افتتاح شده است.

شریفی با اشاره به محور فعالیت‌های کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت گفت: این کلینیک در چهار محور شروع به فعالیت کرده است که مقابله با کم تحرکی از طریق برنامه‌ریزی فعالیت‌های بدنی و پیشگیری از بیماری‌های استخوانی یکی از محورهای فعالیت این کلینیک است.

به گفته وی، مقابله با چاقی از طریق برنامه تغذیه و  رژیم درمانی، کنترل دیابت و پرفشاری خون با برنامه کنترل و پیگیری به موقع، ارتقای سلامت روان و کاهش مصرف مواد دخانی با انجام مشاوره و اقدامات درمانی از دیگر محورهای فعالیت کلینیک مذکور است.

این کارشناس  در ادامه گفت: کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت بیمارستان امام حسین(ع) با حضور متخصصان داخلی، طب ورزش، تغذیه و روانپزشکی روزهای یکشنبه هر هفته آماده ارایه خدمات به مراجعان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: