کد خبر: ۲۴۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۸ - 2020January 12
در مجموع سه نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که یکی از این افراد در استان سیستان و بلوچستان غرق شده است. در استان هرمزگان نیز یک تن به علت غرق شدن در رودخانه و یک نفر به علت ریزش آوار در روستای حاجی آباد جان خود را از دست داده است
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فعال شدن بالگردهای اورژانس در استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی خبرداد.
 
به گزارش شفاآنلاین،مجتبی خالدی ، در این باره اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه اورژانس برای امدادرسانی در در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان آمادگی کامل دارند و از امروز بالگرد اورژانس<Emergency>نیز وارد عمل می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تیم های واکنش سریع در استان سیستان و بلوچستان وارد عمل شدند، گفت: در سه استان درگیر چهار نفر مصدوم شدند. همچنین تیم های اورژانس 24 خانم باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی درباره کشته شدگان در حوادث جوی اخیر تصریح کرد: مجموع سه نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که یکی از این افراد در استان سیستان و بلوچستان غرق شده است.  در استان هرمزگان نیز یک تن به علت غرق شدن  در رودخانه و یک نفر به علت ریزش آوار در روستای حاجی آباد جان خود را از دست داده است.

تا ظهر امروز هلال احمر از کشته شدن یک تن در استان هرمزگان و مفقود شدن یک تن در سیستان و بلوچستان طی حوادث جوی ٧٢ ساعت گذشته خبر داده بود.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: