کد خبر: ۲۴۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۸ - 2019December 31
در پي کسب خبري در خصوص برگزاري کلاس آموزش آرايشگري مختلط بدون مجوز در سالن يکي از تالارهاي محدوده خیابان نواب، تیمی از ماموران معاونت پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند
شفا آنلاین>اجتماعی> معاون پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت از پلمپ يک واحد صنفي تالار در محدوده خيابان نواب به علت عدم رعايت مقررات صنفي خبر داد.
 
به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ "نادر مرادي" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري در خصوص برگزاري کلاس آموزش آرايشگري مختلط بدون مجوز در سالن يکي از تالارهاي محدوده خیابان نواب، تیمی از ماموران معاونت پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي بیان داشت: در مراقبت های ویژه پلیسی و   بازديد از اين تالار  مشخص شد خبر صحت دارد و  متصدي تالار،  سالن واحد صنفی را در اختیار  2 تن  از اتباع بيگانه که مجوزهاي قانوني برای برپایی کلاس آموزشی آرایشگری ندارند،  قرار داده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: این دو اتباع بیگانه با دعوت از متقاضيان کلاس آرايشگري به صورت مختلط کلاس ها را برای خانم ها و  آقايان به طور همزمان برگزار می کنند.

معاون پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت  با اشاره به اینکه تذکر قانونی مبنی بر عدم برپایی کلاس های غیر مجوز به متصدی تالار اعلام شد، گفت: متصدی تالار همچنان به همکاری با اتباع بیگانی در خصوص برگزاری  کلاس های آرایشگری ادامه که در نهایت با دستور قضائی واحد صنفی پلمپ شد.

معاون پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت در پايان با بيان اين كه پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است،  از شهروندان خواست:  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: