کد خبر: ۲۴۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019December 25
در حال حاضر ۵۵۰۰ آمبولانس با بهترین تجهیزات و ۴۴ فروند بالگرد در خدمت اورژانس است که مصدومان بسیاری از این طریق اعزام شدند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: همکاران اورژانس، سنگین ترین و پر مخاطره ترین کارها را برای نجات جان بیماران انجام می دهند.

به گزارش شفاآنلاین ، پیرحسین کولیوند، در کنگره سالانه طب اورژانس، گزارشی از اقدامات ارائه شده در زمینه فوریت های پزشکی و خدمات پیش بیمارستانی ارائه داد و اظهار داشت: تشکیل سازمان نوپا و جوان اورژانس و تنظیم اساسنامه سبب مشخص شدن مسیر قانونی و عملیاتی فرآیندهای موجود گردید.

وی اظهار کرد: همکاران اورژانس، سنگین ترین و پر مخاطره ترین کارها را برای نجات جان بیماران انجام می دهند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در حال حاضر ۵۵۰۰ آمبولانس با بهترین تجهیزات و ۴۴ فروند بالگرد در خدمت اورژانس <Emergency>است که مصدومان بسیاری از این طریق اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام اقدامات خوب بر اساس برنامه استراتژیک، تاکید کرد: همکاری بین بخشی و همدلی سایر سازمان ها با سازمان اورژانس بسیار خوب بوده است و ما توانسته ایم در سال گذشته آموزش همگانی را در سطح مدارس و مساجد برای پیشگیری از سوانح سوختگی برگزار نماییم و ۶۵ درصد از آمار مصدومان سوختگی با این کار کاهش پیدا کرد.

کولیوند افزود: تیم‌های واکنش سریع در سازمان اورژانس تشکیل شده و ما در نظر داریم دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی در سطح بین‌المللی برگزار نماییم.

وی خطاب به همکاران اورژانس، گفت: شما اثر گذار در نظام سلامت هستید.

کولیوند از تشکیل دانشکده فوریت های پزشکی خبر داد و خواستار ارائه پایان نامه ها و مقالات در راستای حل مشکلات طب اورژانس برای ارتقای کیفیت کار شد.

وی افزود: در راستای نجات مردم  و خدمات رسانی بهتر تمام تلاش خود را برای انسجام فعالیت های حوزه طب اورژانس و حمایت همکاران این حوزه بکار می بریم.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: