کد خبر: ۲۴۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 15
بیمارستان ۱۵ خرداد یکی از مراکز بسیار حساس و مهم در پشتیبانی از اتفاقات خاص سوختگی نظیر چهارشنبه سوری است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: بیمارستان ۱۵ خرداد یکی از مراکز بسیار حساس و مهم در پشتیبانی از اتفاقات خاص سوختگی نظیر چهارشنبه سوری است.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا زالی، در بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان ۱۵ خرداد، ضمن تقدیر از پیگیری های معاون وزیر بهداشت که برای دومین بار برای پیگیری های مصوبات قبلی از بیمارستان ۱۵ خرداد بازدید کرد، اظهار کرد: این مرکز جنبه ریفرال پیدا کرده است و بیماری های پیچیده از سراسر کشور در اینجا درمان می شوند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان از پیشتازان حوزه جراحی پلاستیک و جراحی دست و میکروسکوپیک است، ادامه داد: با توجه به نیاز مراجعان به خدمات تخصصی و خاص، این بیمارستان اورژانس<Emergency> بسیار فعالی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تاکید کرد: دانشگاه خواستار توسعه بخش های درمانی، تحقیقاتی و همچنین نوسازی بنای این مرکز است.

زالی با بیان اینکه این مرکز از نظر شاخص های ارائه خدمات تخصصی درمانی بسیار مطلوب است، گفت: پروژه مشترک با مرکز همکاری های تحول و پیشرفت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال انجام است که بر اساس آن پروژه بیمارستان هوشمند در مرکز ۱۵ خرداد پیاده سازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت نیازمندی های تجهیزاتی این بیمارستان، یادآور شد: بیمارستان ۱۵ خرداد یکی از مراکز بسیار حساس و مهم در پشتیبانی از اتفاقات خاص سوختگی نظیر چهارشنبه سوری است. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: