کد خبر: ۲۴۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 12
بیماران و شهروندان ایرانی برای استفاده از خدمات پزشکی، درمانی و دارو از یارانه دولتی و ارز 4200 تومانی استفاده می‌کنند و انصاف نیست که گردشگران سلامت نیز از همین یارانه‌ها بهره‌مند شود
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تعرفه خدمات درمانی توریست داخلی و خارجی به یک اندازه است، گفت: وزارت بهداشت برای تعرفه‌گذاری در خصوص توریسم سلامت اقدام کند.

به گزارش شفا آنلاین، حیدر علی عابدی با اشاره به ضرروت تعیین تعرفه پزشکی گردشگران سلامت، گفت: بیماران و شهروندان ایرانی برای استفاده از خدمات پزشکی، درمانی و دارو از یارانه دولتی و ارز 4200 تومانی استفاده می‌کنند و انصاف نیست که گردشگران سلامت نیز از همین یارانه‌ها بهره‌مند شود. بنابراین  باید تمهیداتی برای تعیین تعرفه‌ پزشکی گردشگران سلامت صورت بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، با بیان اینکه بهره‌مندی گردشگران سلامت ازیارانه‌ دولتی، ظلمی در حق مردم ایران است، تصریح کرد: اگر عمل چشم لیزیک برای بیماران داخلی حدود 2 میلیون تومان هزینه داشته باشد، گردشگران خارجی نیز همین مبلغ را می‌پردازند همچنین اگر نسخه‌ای برای یک شهروند ایرانی 100 هزار تومان تمام شود، بیمار خارجی نیز به همین میزان از یارانه دولتی بهرمند شده و تعرفه بیشتری پرداخت نمی‌کند.

تعرفه خدمات درمانی توریست داخلی و خارجی به یک اندازه است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه تعرفه خدمات درمانی توریست داخلی و خارجی به یک اندازه است، اظهار کرد: بنده معتقدم برای تعرفه پزشکی گردشگران سلامت یا باید ضریبی مشخصی کنیم و یا مبلغی را تحت عنوان بیمه ویژه و بابت مزایایی که در کشور ما استفاده می‌کند، پرداخت کنند.

وزارت بهداشت برای تعرفه‌گذاری در خصوص توریسم سلامت اقدام کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای عالی بیمه و وزارت بهداشت باید هرچه سریع‌تر برای تعرفه‌گذاری در خصوص توریسم سلامت اقدام کنند، خاطرنشان کرد: عدم تعرفه‌گذاری برای خدمات درمانی و پزشکی گردشگران خارجی باعث شده، بیماران خارجی نیز همانند شهروندان ایرانی از یارانه‌های  درمانی بهره‌مند شوند که بی‌تردید ظلمی در حق مردم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: