کد خبر: ۲۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 12
شفا آنلاين-تغذیه یکی از موضوعات بسیار مهمی است که یک مادر باید از آن آگاهی کامل داشته باشد و مادران برای افزایش سلامتی خود و نوزادانشان باید مراقبت بیشتری از خود کنند.
به گزارش شفا آنلاين،مادر بعد از زایمان علاوه بر نیازهای تغذیه  خود  باید  نیازهای کودکش را هم در نظر بگیرد این در حالی است که تازه مادران بعد از  زایمان با رژیم های سفت و سخت قصد بازگشت به اندام قبل از بارداری خود را دارند اما باید بدانند چون نوزادشان از شیر او تغذیه می کند نباید به یک باره تحت رژیم های نادرست قرار بگیرند.
 
گفتنی است، محدود کردن مواد غذایی نشاسته ای و قندی راهکاری است که مادران می توانند با کمک آن وزن خود را به مرور زمان کاهش دهند و استفاده از مایعات در طول روز می تواند علاوه بر افزایش شیر  مادر باعث افزایش مواد مغذی در رشد نوزاد نیز شود.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند، مادران تازه وارد با حذف برخی از مواد پرکالری و استفاده از قرص های آهن و مولتی ویتامین ها وزن خود را تحت کنترل قرار دهند و پزشکان توصیه می کنند که مادران بعد از بارداری با افزایش لبنيات مصرفی‌شان شیر و ماست و مصرف 3 وعده از آنها در طول روز می توانند به اندام دلخواه خود  دست یابند.
برچسب ها: رژیم ، غذا ، مادر ، تازه وارد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: