کد خبر: ۲۴۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 20
درمان دندان ها جدا از کار زیبایی نیست، زیرا باید به گونه ای درمان های دندانپزشکی انجام شود که دندان ها به حالت طبیعی در آیند. بنابراین، زیبایی، لازمه درمان دندانپزشکی است.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندانپزشکی، گفت: کار زیبایی در دندانپزشکی، جدا از درمان و ترمیم دندان ها نیست.

به گزارش شفاآنلاین، علی یزدانی، صبح چهارشنبه در سمینار اصول زیبایی در دندانپزشکی که از ۲۹ آبان تا یکم آذر ۹۸ در سالن تلاش برگزار می شود، افزود: این سمینار مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است.

وی با اشاره به 30 سخنرانی در این سمینار سه روزه، گفت: برگزاری این رویداد علمی دو فایده دارد، نخست اینکه همکاران دندانپزشک با تازه های علمی در این رشته آشنا می شوند و دیگر اینکه، از امتیاز بازآموزی برخوردار می شوند.

یزدانی در ادامه به موضوع کارهای زیبایی در دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: درمان دندان ها جدا از کار زیبایی نیست، زیرا باید به گونه ای درمان های دندانپزشکی انجام شود که دندان ها به حالت طبیعی در آیند. بنابراین، زیبایی، لازمه درمان دندانپزشکی است.

دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندانپزشکی، با عنوان این مطلب که سفید کردن دندان ها در بین خانم های ایرانی در حال تبدیل شدن به مد است، گفت: سفید کردن دندان ها، نکات دیگری هم دارد که باید به آنها توجه شود.

یزدانی افزود: در کارهای زیبایی دندانپزشکی، سلامت دندان ها نباید به خطر بیافتد و موضوعی که در سفید کردن دندان ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان ها است و یا اینکه حداقل تراش صورت بگیرد. زیرا، سلامت دندان ها مقدم بر زیبایی است.مهر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: