کد خبر: ۲۴۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 14
برخی از دارو‌های تخصصی مانند بیماران سرطانی به دلیل اعمال تحریم تامین آن‌ها دچار مشکلاتی شده است و برخی مواقع داروی بیماران سرطانی به صورت موقتی به سختی تامین می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: برخی از دارو‌های بیماران سرطانی به صورت مقطعی به دلیل تحریم ها در کشور کمیاب می شود.

به گزارش شفاآنلاین،حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، با اشاره به وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر دارو و تجهیزات پزشکی تحریم است و وزارت بهداشت تلاش زیادی در زمینه تامین دارو<medicine> و ملزومات مصرفی مورد نیاز بیماران می کند.

او ادامه داد: برخی از دارو‌های تخصصی مانند بیماران سرطانی به دلیل اعمال تحریم تامین آن‌ها دچار مشکلاتی شده است و برخی مواقع داروی بیماران سرطانی به صورت موقتی به سختی تامین می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: اینکه در محافل بین المللی گفته‌اند که دارو و تحهیزات پزشکی تحریم نیست یک دروغ بزرگ آمریکایی هاست، زیرا مشکلات زیادی در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی به خصوص در زمینه نقل و انتقال پول جهت خرید از شرکت‌های خارجی وجود دارد.

او با اشاره به بروز برخی مشکلات در زمینه فروش صندلی گفت: یک سری مشکلات در زمینه از سوی دستگاه‌های ذیربط وجود دارد که کمیسیون بهداشت پیگیر آن‌ها است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: