کد خبر: ۲۴۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 09
به دلیل برگزاری آزمون بورد در سال آخر تحصیلی رشته‌های تخصصی، زمان تحصیل و فراگیری آموزش در این رشته‌ها از چهار سال به سه سال تغییر داده شده چراکه از ابتدای سال چهارم رزیدنت‌های عزیز ما خود را برای امتحان بورد آماده می‌کنند و مدام در حال درس خواندن هستند و این امر آسیب به دانشجو و نظام ارایه خدمت است
شفاآنلاین>سلامت>صبح سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه نشست یک روزه "شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان، دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی" دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجوی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین،در بخشی از این جلسه، دکتر ایدنی؛ دبیر دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خصوص بازگردانده شدن آزمون بورد به وضعیت سابق گفت: پیشنهاد اینکه آزمون بورد مانند سال قبل باشد در شورای تخصصی مطرح خواهد شد و به احتمال زیاد این پیشنهاد مورد قبول قرار گیرد. البته اکنون زیرساخت‌ها برای تغییر در آزمون بورد آماده نیست. بورد یک مدرک اعتباری است و هیچ خللی در فارغ التحصیلی و ورود نظام ارایه خدمت برای فرد ایجاد نمی‌کند.

ایدنی بیان داشت: به دلیل برگزاری آزمون بورد در سال آخر تحصیلی رشته‌های تخصصی، زمان تحصیل و فراگیری آموزش در این رشته‌ها از چهار سال به سه سال تغییر داده شده چراکه از ابتدای سال چهارم رزیدنت‌های عزیز ما خود را برای امتحان بورد آماده می‌کنند و مدام در حال درس خواندن هستند و این امر آسیب به دانشجو و نظام ارایه خدمت است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: