کد خبر: ۲۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 10
شفاآنلاین-خیابانهای لندن این روزها به لطف ابتکار یکی از پایه گذاران شرکت تولید نوشیدنی “اینوسنت درینکس“، تبدیل به موزه شده است.

به گزارش شفاآنلاین،هم اکنون آثار هنری هنرمندان بریتانیایی جایگزین پوسترهای تبلیغاتی شده است؛اقدامی که با استقبال ساکنان پایتخت بریتانیا مواجه شده است.

یک شهروند ساکن لندن می گوید: "برای من بعنوان یک دانشجوی طراحی، مهم است که بتوانم آثار هنری را در پایتخت ببینم. این کار باعث می شود کسانی که نمی توانند به گالریهای هنری بروند، آنها را تماشا کنند."

دیگری هم می گوید: "ایده فوق العاده ای است. بخصوص تصویر این زن در ایستگاه اتوبوس بسیار زیباست. اما من می ترسم پوسترهای تبلیغاتی دوباره جای آن را بگیرد."

 

لندن

57 اثر هنری که از میان یک صد اثر و بوسیله کاربران شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و توییتر انتخاب شده، جایگزین پوسترهای تبلیغاتی شده است.

یکی از دست اندرکاران این طرح که "هنر در همه جا" نام گرفته، ضمن هوشمندانه توصیف کردن آن می گوید: "ایده بسیار ساده ای بود. از مردم خواستیم تا 50 اثر هنری مورد علاقه خود را انتخاب کنند. سپس آنها را چاپ کرده و در جای 22 هزار پوستر تبلیغاتی در سراسر کشور گذاشتیم."

این موزه خیابانی تا سوم شهریور ماه در معرض دید عموم خواهد بود.

برچسب ها: تابلو ، تبلیغات ، لندن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: