کد خبر: ۲۴۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 13
از قبل آشنایی‌هایی در مورد نظام سلامت ایران داشتم، ایران از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا تمام امکاناتی که در حوزه پزشکی نیاز دارد را تولید می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت لبنان با اشاره به ظرفیت‌های نظام سلامت ایران اظهار کرد: کشور لبنان خواستار افزایش زمینه‌های همکاری با ایران در حوزه سلامت است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر جمیل جباک وزیر بهداشت کشور لبنان که به منظور شرکت در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی به تهران سفر کرده است،  در بدو ورود به تهران اظهار کرد: از قبل آشنایی‌هایی در مورد نظام سلامت ایران داشتم، ایران از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا تمام امکاناتی که در حوزه پزشکی نیاز دارد را تولید می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه کشور لبنان در حوزه سلامت خواستار توسعه روابط با ایران است، گفت: حتی به دنبال این هستیم که بیماران را برای درمان از لبنان به ایران اعزام کنیم.

 وزیر بهداشت لبنان با اشاره به ظرفیت افزایش همکاری‌های دوجانبه با ایران، عنوان کرد: در بحث داروهای بایو سمیلار نیز علاقمند هستیم که با همکاری ایران این داروها در لبنان تولید شود.

 وی ادامه داد:  این اجلاس، رویداد بسیار مهمی است و کشورهای شرکت کننده می‌توانند اطلاعات خود در حوزه سلامت را به اشتراک بگذارند و بحث‌هایی که در این اجلاس مطرح می‌شود می‌تواند به ما در مورد شناسایی بیماری‌ها و درمان بیماری‌های واگیر و غیرواگیر کمک کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: