کد خبر: ۲۴۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 11
سهمیه‌های اعمال شده بر اساس قانون اجرا می‌شود که در مقاطع مختلف به دلیل نیاز به تصویب رسیده است و سازمان سنجش قانون را اجرا می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اینکه یک نفر خود سرانه در سر کلاس درس دانشگاه حاضر و مشغول به تحصیل می‌شود قطعا یکسری رانت خواری در پشت این قضیه رخ داده است.

به گزارش شفا آنلاین، حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: سهمیه‌های اعمال شده بر اساس قانون اجرا می‌شود که در مقاطع مختلف به دلیل نیاز به تصویب رسیده است و سازمان سنجش قانون را اجرا می‌کند.

او ادامه داد: چند روز پیش وزیر علوم فروش ۲۰۰ صندلی را مطرح کرد که این تخلفات به دلیل سهل انگاری بوده است و قطعا باید برخورد قانونی با افراد متخلف شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به ماجرای دانشجوی دندانپزشکی تقلبی در علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: اینکه یک نفر خود سرانه در سر کلاس درس دانشگاه حاضر و مشغول به تحصیل می‌شود قطعا یکسری رانت خواری در پشت این قضیه رخ داده است.

شهریاری تاکید کرد: برخی از نخبگان در حوزه پزشکی بیشتر تمایل دارند در کلانشهر‌ها و مراکز با امکانات بالا مشغول به فعالیت شوند که سهمیه ۳۰ درصد مناطق محروم با هدف رفع نیاز‌های مناطق کم برخوردار به پزشک متخصص اعمال می‌شود.

او بیان کرد: فرزندان اعضای هیئت علمی تنها بر اساس قانون زمانی می‌توانند دانشگاه خود را جابجا کنند که ۹۰ درصد نمره دانشگاه مقصد را کسب کرده باشند و این موضوع مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: