کد خبر: ۲۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 15
متخصص جراحی استخوان و مفاصل در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- متخصص جراحی استخوان و مفاصل Tدردهای مچ دست را یکی از علل شایع مراجعه به پزشکان ارتوپدی دانست و گفت:برخی از این دردها زودگذر است و نيازبه اقدامات درمانی ندارد. اما دسته دیگر نیازمند به درمان های خاص هستند.

دکتررضا شهریار کامرانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: درد همراه با گزگز و مورمور،بی حسی در انگشتان دست، دردهای شبانه، دردهایی که به دنبال زمین خوردن روی دست ایجاد می شود، دردهایی که بیمار را از خواب شبانه بیدار می کند نیز باید جدی گرفته شوند.

فوق تخصص جراحی دست ادامه داد: همچنین دردهایی که به صورت مشخص در یک نقطه خاص رخ می دهند و در نهایت دردهایی که همراه با محدودیت حرکت مچ دست، تورم موضعی یا عمومی در مچ دست نمایان شود نیازمند اقدامات درمانی لازم هستند.

وی تصریح کرد: دردهایي كه معمولأ به دنبال انجام کارهای زیاد افزایش می یابد و با دردهای پراکنده مشکل عمده ای برای بیمار در فعالیتش ایجاد نمی کند، نیازمند اقدامات درمانی نیست.

به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، زمانی که درد در نقطه خاصی از دست رخ ندهد و فعالیت روزمره فرد را مختل نکند نیازمند پیگیری برای درمان های جدی نيست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: