کد خبر: ۲۴۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 03
این پزشک متخلف در زمینه طب فیزیکی سابقه فعالیت داشته اما چند سال قبل به اتهام تزریق و تجویز داروی غیر مجاز که منجر به فوت یکی از بیمارانش شده بود از ادامه فعالیتش جلوگیری و پروانه پزشکی‌اش نیز باطل شد
شفا آنلاین>حوادث>پزشک متخلف که چند سال قبل به علت مرگ بیمارش از کار محروم شده بود با سوء‌استفاده از مجوز همکارش دوباره طبابت می‌کرد.

به گزارش شفا آنلاین:سرهنگ «سعید راستی»، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبرگفت: روز سه‌شنبه گزارشی در خصوص فعالیت غیرقانونی یک پزشک که پروانه فعالیتش مدت‌ها قبل باطل شده بود دریافت کردیم.

بلافاصله مأموران پلیس امنیت با انجام تحقیقات تکمیلی دریافتند این پزشک متخلف <Offending physician>در زمینه طب فیزیکی سابقه فعالیت داشته اما چند سال قبل به اتهام تزریق و تجویز داروی غیر مجاز که منجر به فوت یکی از بیمارانش شده بود از ادامه فعالیتش جلوگیری و پروانه پزشکی‌اش نیز باطل شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از اینکه از ادامه فعالیت‌های پزشکی محروم شده بود، دوباره به فکر تأسیس مطبی جدید با همدستی یکی از دوستان قدیمی خود که دارای پروانه پزشکی مجاز بود افتاد. اما با مطلع شدن حراست سازمان نظام پزشکی از این موضوع شکایتی در دادسرای ناحیه 19 (جرائم پزشکی)علیه وی مطرح شد و تیمی از مأموران پلیس در غروب نهم مهرماه  پزشک متخلف را دستگیر و مطب وی را پلمب کردند. ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: