کد خبر: ۲۴۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 25
روزنامه جهان صنعت به مناسبت پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» که امروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آغاز به کار کرد، ویژه نامه ای در هشت صفحه منتشر کرد
شفا آنلاین>سلامت>گفت و گوی جهان صنعت با دکتر محمدرضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو و همین طور مصاحبه ای با دکتر سید حمید خویی، رییس انجمن داروسازان استان تهران از دیگر مطالب منتشر شده در صفحه نخست ویژه نامه امروز جهان صنعت است.

به گزارش شفا آنلاین، روزنامه جهان صنعت به مناسبت پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» که امروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آغاز به کار کرد، ویژه نامه ای در هشت صفحه منتشر کرد.

پرونده اصلی این «ویژه نامه»  با عنوان «رنج های صنعت دارو» به تشریح و بررسی مسائل مرتبط با صنعت دارو اختصاص دارد.

در این مطلب کارشناسان، مدیران و نمایندگان مجلس دیدگاه های خود در زمینه مسائل و چالش های صنعت داروی کشور و راه های برون رفت از وضعیت فعلی به تفصل مطرح کرده اند.

از مهم ترین مطالب منتشر شده از این ویژه نامه می توان به گفت وگو با اعضای کمیسیون بهداشت مجلس اشاره کرد که با عنوان «دارو، قربانی یا برنده تحریم» به بررسی مسائل حوزه دارو در دوره تحریم های اقتصادی پرداخته است.

گفت و گو با دکتر محمدرضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو و همین طور مصاحبه ای با دکتر سید حمید خویی، رییس انجمن داروسازان استان تهران از دیگر مطالب منتشر شده در صفحه نخست این ویژه نامه امروز است.

مقالاتی از دکتر مجید محمد حسینی، داروساز و دکتر مریم سادات خرمگاه از جمله مقالات منتشر شده در این نشریه هستند.

در بخش دیگری از این نشریه نایب رییس اتحادیه وارد کنندگان دارو از درخواست داروهای قاچاق و برند خبر داده است و کارشناسان و مدیران برجسته این صنعت از رنج های صنعت داروی کشور سخن به میان آورده اند.

گزارشی درباره سهم ایران از بازار ۱۲۰۰ میلیارد دلاری صنعت داروی جهان و بررسی ریشه های بازار سیاه دارو از جمله گزارش های تحلیلی است که این ویژه نامه جهان صنعت اقدام به انتشار آن کرده است.

برای اطلاع از مطالب متنوع این ویژه نامه که نگاهی دقیق و کارشناسی به حوزه دارویی کشور دارد می توانید این ضمیمه رایگان روزنامه «جهان صنعت» را از روزنامه فروشی های معتبر بخواهید.

گفتنی است که در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو وصنایع وابسته ایران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز به همراه وزیر بهداشت و سایر مسئولین مربوطه حضور داشت.

 نمایشگاه بین المللی ایران فارما، از دوم تا چهارم مهرماه در محل مصلای تهران دایر خواهد بود.جهان صنعت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: