کد خبر: ۲۴۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 23
معاونت درمان وزارت بهداشت در پاسخ به مطلبی مندرج در تاریخ هشتم شهریورماه 98 با عنوان « سایه سنگین ضعف نظارت بر بیمارستان های خصوصی » جوابیه‌ای صادر کرد
شفا آلاین>سلامت>معاونت درمان وزارت بهداشت در واکنش به خبر منتشر شده خبرگزاری خانه ملت با عنوان « سایه سنگین ضعف نظارت بر بیمارستان های خصوصی » جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شفا آنلاین، معاونت درمان وزارت بهداشت در پاسخ به مطلبی مندرج در تاریخ هشتم شهریورماه 98 با عنوان « سایه سنگین ضعف نظارت بر بیمارستان های خصوصی » جوابیه‌ای صادر کرد.

متن جوابیه به شرح ذیل است؛

ارزیابی (اعتبار بخشی) و نظارت بر کلیه مراکز درمانی از اهم وظایف و برنامه‌های معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده و بر این اساس بازدیدهای برنامه ریزی شده و سر زده در قالب ارزیابی های اعتباربخشی(Accreditation) و نظارت در سطح روسا، معاونین و مدیران درمان دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود.

همچنین به منظور بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در راستای نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر مراکز درمانی خصوصی پایتخت جلسات ماهیانه با مدیران بیمارستان های خصوصی، بکارگیری کارشناسان آموزش دیده معرفی شده از حوزه درمان خصوصی برای بازدیدهای بخش‌های خصوصی برنامه‌ریزی و استفاده می‌گردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: