کد خبر: ۲۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 08
وزارت بهداشت تأکید جدی بر خرید تجهیزات دندانپزشکی نو در حوزه درمان دارد و برنامه‌ریزی دقیقی هم برای تجهیز این کلینیک‌های ویژه به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی بهداشتی درمانی به بیماران خاص و عموم مراجعه‌کنندگان انجام داده است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت گفت: هیئت امنای ارزی ۱۰۰ یونیت به همراه تجهیزات دندانپزشکی خریداری کرده است.

به گزارش شفا آنلاین، قاسمی صادقی رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت با اشاره به خرید تجهیزات دندانپزشکی به ویژه برای کلینیک‌های ویژه اظهار کرد: وزارت بهداشت تأکید جدی بر خرید تجهیزات دندانپزشکی نو در حوزه درمان دارد و برنامه‌ریزی دقیقی هم برای تجهیز این کلینیک‌های ویژه به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی بهداشتی درمانی به بیماران خاص و عموم مراجعه‌کنندگان انجام داده است.

صادقی ادامه داد: اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت یک تفاهم‌نامه‌ای با هیئت امنای ارزی جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی(Dental Equipment) و تجهیز ملزومات مصرفی در حوزه دندانپزشکی انجام شده است و در این زمینه ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی از طریق مناقصه به وسیله هیئت امنای ارزی جهت تجهیز کلینیک‌های ویژه خریداری شده است و طی یک ماه آینده در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع می‌شود.

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت اضافه کرد: هیئت امنای ارزی تجهیزات مربوط به دندانپزشکی کلینیک‌های ویژه مانند کمپرسور مرکزی، دستگاه بیهوشی و OPG  را خریداری کرده است.

وی با شاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت و هیئت امنای ارزی برای خرید تجهیزات دندانپزشکی بیان کرد: ورود هیئت امنای ارزی در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و دستگاه‌های مربوطه اولین تجربه این نهاد محسوب می‌شود که سبب صرفه‌جویی ارزی زیادی برای حوزه سلامت کشور است.

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت گفت: تجهیزات داخلی کلینیک‌های ویژه از شرکت‌های تولیدکننده خریداری و دستگاه‌های وارداتی هم  از طریق مناقصه خریداری و توزیع می‌شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: