کد خبر: ۲۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 05
تمام زمان‌هایی که به شما دو نفر اختصاص داشت، حالا با دیگری تقسیم می‌شود. ورود هر نوزاد به زندگی مشترک، مجموعه‌ای از شادی است با این حال یک چالش سخت در زندگی مشترک هم هست
شفا آنلاین>اجتماعی>رابطه عاشقانه بین زن و شوهر بعد از به ‌دنیا آمدن بچه، تغییر می‌کند و نگرانی از سرد شدن رابطه زن و شوهری در میان خانم‌ها بیشتر احساس می‌شود و تا حدودی طبیعی است.

تمام زمان‌هایی که به شما دو نفر اختصاص داشت، حالا با دیگری تقسیم می‌شود. ورود هر نوزاد به زندگی مشترک، مجموعه‌ای از شادی است با این حال یک چالش سخت در زندگی مشترک هم هست. اگر احساس می‌کنید رابطه عاشقانه‌تان تغییر کرده و دل‌تان برای روزهای قبل از بچه‌دار شدن تنگ شده، خواندن این مطلب را که سه راهکار ساده و کاربردی برای پر شور شدن زندگی مشترک‌تان ارائه می‌دهد از دست ندهید.

با شوهرتان قرار 2 نفره بگذارید: از اطرافیان و دوستان نزدیک و قابل اطمینان خود خواهش کنید برای مدت زمانی کوتاه، کودک شما را نگه دارند و با شوهرتان قرار دو نفره بگذارید. این برنامه‌های دو نفره می‌تواند در حد خرید ملزومات زندگی، خوردن آب میوه، رفتن به سینما و یک پیاده‌روی کوتاه باشد.

احساس‌تان راجع به یکدیگر را به زبان بیاورید: در طول روز که احتمالا در کنار هم نیستید از مکالمه کوتاه تلفنی، پیامک یا حتی گذاشتن یادداشت‌های عاشقانه در جاهایی که انتظارش را ندارد از همسرتان دریغ نکنید. بغل کردن همدیگر را فراموش نکنید. این کارهای کوچک و ساده عاشقانه، زمان و هزینه زیادی از شما نمی‌گیرد اما تاثیر شگفت‌انگیز و پایداری بر روابط شما دارد.

برای با هم بودن و تنها بودن برنامه‌ریزی کنید: با بچه‌دار شدن، همه چیز عوض می‌شود از جمله روابط زناشویی شما با همسرتان اما بسیار مهم است که شور و حرارت و سلامت و هیجان جنسی خود را همچنان پس از تولد فرزندان‌تان حفظ کنید.

خراسان
نویسنده : فاطمه قاسمی


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار