کد خبر: ۲۳۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 21
دانشجویانی که در خارج کشور هستند یا به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های داخل کشور، با ارسال ایمیل به سازمان سنجش پزشکی کشور درخواست خود را اعلام کنند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان سنجش پزشکی کشور گفت: دانشجویانی که در خارج کشور هستند یا به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های داخل کشور، با ارسال ایمیل به سازمان سنجش پزشکی درخواست خود را اعلام کنند.

به گزارش شفا آنلاین، آبتین حیدرزاده رئیس سازمان سنجش پزشکی کشور در خصوص گلایه‌های دانشجویان ساکن در خارج از کشور برای ثبت نام در آزمون‌های داخل کشور توضیح داد: برای امنیت سامانه‌های مرکز سنجش دسترسی آی‌پی‌های خارج از کشور به سرورهای مرکز محدود شده است.

وی دلیل این موضوع را مسائل امنیتی عنوان کرد و گفت: این موضوع به دلیل جلوگیری از هک شدن اطلاعات انجام شده است.

حیدرزاده توضیح داد: دانشجویانی که در خارج کشور هستند یا به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های داخل کشور، با ارسال ایمیل به سازمان سنجش پزشکی کشور درخواست خود را اعلام کرده و همکاران آی‌تی با دریافت درخواست داوطلبان با آن‌ها تماس خواهند گرفت و آی پی آن‌ها بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: حداکثر ظرف مدت دو الی سه روز به درخواست داوطلبان پاسخ داده خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
negin
|
India
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
سلام خسته نباشيد
تاريخ ازمون ارزشيابي دانشجوهاي داروسازي خارج كشور در سال ٩٩ كي هست؟ من بخاطر ويروس و قانطينه هنوز موفق به گرفتن مدركم نشدم لطفا امتحان عقب بندازيد كمي ممنون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: