کد خبر: ۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 28
شفاآنلاین-مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از گسترش فهرست داروهای موجود در سامانه تایید نسخ دارویی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تعداد داروهای موجود در این سامانه را افزایش دهیم تا شاهد کمترین مراجعه افراد به ادارات بیمه سلامت باشیم.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر پهبد پورشبانان  با اشاره به برنامه‌های دولت برای کاهش پرداخت از جیب بیمه‌شدگان در حوزه درمان، اظهار کرد: تهران دارای شرایط خاصی است و مراکز درمانی متعدد و مهمی در آن مشغول ارائه خدمت به مردم از گوشه و کنار کشور هستند. به همین خاطر در صدد توسعه تعاملات خود با مراکز بیمارستانی و دانشگاهی هستیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر در صدد تقویت ارائه خدمات غیرحضوری هستیم. به عنوان مثال در گذشته بیمه‌شدگان ناچار بودند برای تایید نسخ دارویی خاصی به شعب مراجعه کنند، اما اکنون برای تایید نسخ دارویی نیازی به مراجعه به ادارات بیمه سلامت نیست.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با بیان اینکه با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم طی چند سال بیش از 850 داروخانه را در سطح استان به سامانه تایید اینترنتی نسخ دارویی متصل کردیم اظهار کرد: در این صورت نسخ دارویی بیماران بدون نیاز به مراجعه به شعب و در محل داروخانه تایید می‌شود.

پورشبانان افزود: این اقدام باعث شده است ارائه بخشی از خدمات با کمترین هزینه و استرس برای شهروندان تهرانی همراه شود.

وی در ادامه از گسترش فهرست داروهای موجود در سامانه تایید نسخ دارویی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تعداد داروهای موجود در این سامانه را افزایش دهیم تا شاهد کمترین مراجعه افراد به ادارات بیمه سلامت باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: