کد خبر: ۲۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 10
نشست امروز کمیسیون، در خصوص بررسی گلایه جامعه پزشکی نسبت به مباحث مطرح شده در صدا و سیما و ارائه نقطه نظرات اعضای کمیسیون در جهت ارتقاء سلامت بود و این در حالی است که نشست فوق با میزبانی سازمان صدا و سیما برگزار شد
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به نشست مشترک اعضاء کمیسیون متبوعش با ریاست سازمان صداو‌سیما، گفت: در شورای برنامه نویسی شبکه سلامت یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز به عنوان عضو این شورا حضور خواهد داشت.

به گزارش شفا آنلاین، حیدرعلی عابدی گفت: نشست امروز کمیسیون، در خصوص بررسی گلایه جامعه پزشکی(Medical Society) نسبت به مباحث مطرح شده در صدا و سیما و ارائه نقطه نظرات اعضای کمیسیون در جهت ارتقاء سلامت بود و این در حالی است که نشست فوق با میزبانی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: در جلسه مذکور، نقد‌های سازنده‌ای در خصوص تهیه برنامه‌های مرتبط با سلامت مطرح شد. رئیس سازمان صدا و سیما هم در این نشست مشترک متذکر شد که سازمان نقد سازنده را دنبال می‌کند، اما با سیاه‌نمایی موافق نیست.

عابدی گفت: رئیس سازمان صدا‌ و‌ سیما با تاکید بر اهمیت ارتقاء مقوله سلامت در جامعه با همیاری صدا و سیما تاکید کرد در شورای برنامه نویسی شبکه سلامت یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز به عنوان عضو این شورا حضور خواهد داشت.
 
وی افزود: شبکه‌های استانی باید بر روی موضوعات منطقه‌ای متمرکز شوند چرا که ارائه آموزش‌های لازم به مردم و اصلاح سبک زندگی می‌تواند سطح سلامت جامعه را ارتقاء دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با تاکید بر اینکه نشست امروز اعضاء کمیسیون بهداشت با ریاست و معاونان سازمان صداو سیما جو بسیار صمیمی داشت یادآورشد: معاون امور مجلس صدا و سیما تمامی نکات و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بهداشت را در قالب نوشتاری آماده کرده و آنها را در اولیت بندی برنامه‌های آموزشی و عمومی در ارتباط با ارتقا سلامت مدنظر قرار دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: