کد خبر: ۲۳۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 01
تعرفه‌ها مسئله‌ای مهم است و طبق قانون تعرفه‌ها باید عادلانه باشد ولی این‌گونه نبوده است، شورای عالی بیمه تعرفه‌ها را تهیه می‌کند که اکثر تعرفه‌گذاران دریافت کنندهدخدمت هستند، ورشکستگی و ناتوانی بیمه‌ها نیز اجازه نمی‌دهد تعرفه‌ها به درستی اجرایی شوند
شفا آنلاین>سلامت>ایرج فاضل رئیس جامعه جراحان ایران، در نشست خبری چهل و سومین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: ایجاد وحدت در جامعه و آموزش از جمله اهداف انجمن‌های علمی به شمار می‌رود.

به گزارش شفا آنلاین:رئیس جامعه جراحان ایران گفت: مشکلات پزشکان لیست طولانی دارند، کتاب کالیفرنیا از جمله معیارهای مهم در ایجاد عدالت در رشته‌های مختلف است، در دوره قبلی اجرای آن با مشکلاتی همراه بود، در این دوره امیدواریم به درستی اجرایی شود، اصل کتاب این است که نسبت خدمات ارایه شده و تعرفه‌ها به صورت معقولی رعایت شود.

فاضل افزود: تعرفه‌ها مسئله‌ای مهم است و طبق قانون تعرفه‌ها باید عادلانه باشد ولی این‌گونه نبوده است، شورای عالی بیمه تعرفه‌ها <High Council of Insurance Tariffs>را تهیه می‌کند که اکثر تعرفه‌گذاران دریافت کننده دخدمت هستند، ورشکستگی و ناتوانی بیمه‌ها نیز اجازه نمی‌دهد تعرفه‌ها به درستی اجرایی شوند.

رئیس انجمن جراحان ایران ادامه داد: یکی از راه‌های حل این مسئله اصلاح ترکیب شورای عالی بیمه است که این موضوع نیازمند قانون است.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: