کد خبر: ۲۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 29
کی از دغدغه های اصلی مسئولان برگزاری این همایش، خروج جایگاه اشتغال داروسازان از یکنواختی و حرکت به سوی اشتغال های نوین بوده و به عنوان محور اصلی انتخاب شده است
شفا آنلاین>سلامت> 85 درصد از دانش آموختگان داروسازی جذب داروخانه ها شده اند در حالیکه میانگین جهانی این آمار، 55 درصد است.

به گزارش شفا آنلاین، انجمن داروسازان ایران روز چهارشنبه با اعلام این خبر از برگزاری چهل و یکمین همایش ملی سالانه روز داروسازی ایران و بزرگداشت زادروز محمدبن زکریای رازی خبر داد و افزود: یکی از دغدغه های اصلی مسئولان برگزاری این همایش، خروج جایگاه اشتغال(Employment) داروسازان از یکنواختی و حرکت به سوی اشتغال های نوین بوده و به عنوان محور اصلی انتخاب شده است.

این گزارش تاکید کرده است: تغییر نگاه دانش آموختگان داروسازی به سمت خلاقیت و کارآفرینی می تواند اثربخشی جایگاه داروسازان در حوزه سلامت را ارتقا دهد.

بنا به این گزارش ، موضوع اصلی همایش ملی روز داروساز(Pharmacist)، جایگاه داروسازان در حوزه سلامت و روش های نوین اشتغال دانش آموختگان داروسازی است. این همایش که دارای حداکثر امتیاز بازآموزی می باشد، طی سه روز و در تاریخ 5 الی 7 شهریورماه امسال در تالار ابوریحان (مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی) برگزار می شود.

گفتنی است در حاشیه برگزاری چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی، نمایشگاه عظیم جانبی با موضوعات داروهای ساخته شده،  مکمل های غذایی و فرآورده های فراسودمند، فرآورده های طبیعی و گیاهان دارویی، آرایشی و بهداشتی و صنایع وابسته نیز دائر خواهد بود. در این نمایشگاه، شرکت ها و کارخانه های داروسازی می توانند جدیدترین محصولات خود را ارائه کنند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در همایش و رزرو غرفه های نمایشگاه با شماره دبیرخانه اجرایی همایش، 021-88897130 تماس بگیرند.

براساس این گزارش، انجمن داروسازان ایران متشکل از داروسازها و داروخانه های کشور  در سال 1322 تأسیس شده است. از بارزترین اقدامات آن، تعیین و تصویب نامگذاری روز پنجم شهریور به نام روز داروسازی (زادروز تولد حکیم زکریای رازی) است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: