کد خبر: ۲۳۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 27
از همه همکاران بزرگوار که فارق از اختلاف نظرها و سلیقه‌ها در دفاع از عزت و شرف جامعه پزشکی استوار و منسجم به عرصه آمدند صمیمانه سپاسگزارم
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در نامه ای خطاب به جامعه پزشکی کشور، از دلجویی مدیران رسانه ملی از جامعه پزشکی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، متن نامه محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی بدین شرح است:

سلام و درود فراوان به همکاران ارجمند و همراهان با وفا
١- سالروز شهادت امام علی (ع) اسوه انسان کامل و ستون خیمه عدالت و نماد محبت به یتیمان و محرومان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.
او رنج دوران برد و حسرت یاران.
و در آستانه شهادت فرمود:
فزت و رب الکعبه
٢- در وصیتش که در آستانه شهادت
فرمود، بعد از توصیه به تقوای الهی و دل نبستن به دنیا و سفارش به ایستادگی در برابر ظالم ویاری مظلوم و رعایت نظم امور و اهتمام به
نماز و قران و اصلاح ذات البین و...
به رسیدگی به یتیمان و همسایگان سفارش کرد و سپس فرمود:
علیکم بالتواصل و التباذل
بر شما باد به هم پیوستن و بخشش
و ایاکم التدابر و التقاطع
و بر حذر باشید از بهم پشت کردن و جدایی

٣- انسجام، به هم پیوستن و همراهی این روزهای همکاران عزیز و بزرگوار جامعه پزشکی<Medical Society> در مقابل بی مهری‌ها و اهانت‌های موهن به شریف‌ترین و خدوم ترین انسان‌هایی که همواره تسکین الام بیماران را بر آسایش خود مقدم داشته‌اند ودر همه بحران‌ها ودر دور دست‌های این آب و خاک سلامت مردم را وجهه همت خود قرار داده‌اند موجب سربلندی وامید شد.

از همه همکاران بزرگوار که فارق از اختلاف نظرها و سلیقه‌ها در دفاع از عزت و شرف جامعه پزشکی استوار و منسجم به عرصه آمدند صمیمانه سپاسگزارم.

٤- روز گذشته، رئیس شبکه یک سیما آقای زین العابدین به همراه آقای مهدی پور و آقای قاسمی مسئول بخش سلامت سیما برای دلجویی و طلب حلالیت از جامعه پزشکی و اظهار تأسف از رفتار موهن مجری برنامه مورد اعتراض و از هر آنچه موجب وهن و تکدر جامعه پزشکی واقع شده به محل سازمان نظام پزشکی آمدند.

توضیحات جامع و انتقادات لازم در باب شرایط موجود و عملکرد سیما و ضرورت اصلاح نگرش و بهبود روش‌ها و کارکردها توسط اینجانب و دکتر فتاحی ارائه شد.

٥- به ایشان عرض کردم در مورد توهین اخیری که صورت گرفته آنچه خطاب به شخص اینجانب بوده با طیب خاطر و رضایت قلبی و بر اساس آموزه‌های قرآنی با گفتن؛ سلامی؛ عبور می‌کنم.

 ولی تعرض به حریم حرفه خطیر و جامعه شریف پزشکی و آسیب به اعتماد بیماران و سلامت مردم را حسب وظیفه و ضرورت برخورد انضباطی با متخلفین و بر اساس قانون پیگیری خواهم کرد و نتایج حاصل شده را که بعضاً در همین مدت هم فراهم شده به استحضار همکاران بزرگوار خواهم رساند.

٦- از خدای بزرگ می‌خواهم به منزلت شب‌های قدر برای مردم شریف این مرز و بوم نیکی و خیر مقدر فرماید و امور بر طریق صلاح و عقلانیت و منافع ملت سامان یابد. مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: