کد خبر: ۲۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 30
با افزایش‌هایی که سال‌های گذشته آقای دکتر قاضی زاده هاشمی در بحث طرح تحول انجام داد، این نوع اعتراضات معنایی ندارد. پزشکان دندان‌گردی نکنند و مستضعفین را در نظر بگیرند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با افزایش ۱۲۰ درصدی تعرفه‌ها بعد از اجرای طرح تحول سلامت تا ۱۰ سال آینده نباید افزایشی در این زمینه وجود داشته باشد.

به گزارش شفا آنلاین، حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض پزشکان به تعرفه‌های خدمات درمانی سال ۹۸ گفت: با افزایش‌هایی که سال‌های گذشته آقای دکتر قاضی زاده هاشمی در بحث طرح تحول انجام داد، این نوع اعتراضات معنایی ندارد. پزشکان دندان‌گردی نکنند و مستضعفین را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: معمولاً طبقات ضعیف به این پزشکان که معترض هستند، مراجعه می‌کنند. به اعتقاد بنده ۱۰ درصد هم زیاد است و باید قانع باشند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در ادامه تصریح کرد: با افزایش ۱۲۰ درصدی تعرفه‌ها بعد از اجرای طرح تحول سلامت تا ۱۰ سال آینده نباید افزایشی وجود داشته باشد. اگر افزایشی داده شده، غیر عادلانه است. بنابراین باید به همین راضی باشند و خدا را شکر کنند.

 ۲۹ اسفندماه ۹۷ سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی در بخش دولتی و افزایش ۱۳ درصدی در بخش خصوصی خبر داده بود. همزمان با رسانه‌ای شدن این موضوع، مخالفت‌ها و اعتراضات شدیدی از سوی جامعه پزشکی به وجود آمد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: