کد خبر: ۲۳۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 30
در این نزاع دسته جمعی پسر جوانی به نام فاضل در اثر شلیک گلوله مجروح شد و هنگام انتقال به بیمارستان مفتح به خاطر شدت خونریزی جان باخت
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>عاملان یک نزاع جمعی که منجر به قتل پسر جوانی در ورامین شد. صبح دیروز در حالی در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند که متهم اصلی منکر قتل شد.

به گزارش شفاآنلاین، رسیدگی به این پرونده از 25 خرداد سال 93 به‌دنبال درگیری خونین در پیشوای ورامین شروع شد.

در این نزاع دسته جمعی پسر جوانی به نام فاضل در اثر شلیک گلوله مجروح شد و هنگام انتقال به بیمارستان مفتح به خاطر شدت خونریزی جان باخت.

ضارب خیلی زود به همراه افرادی که در این نزاع دسته جمعی حضور داشتند دستگیر شدند. این متهمان صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور دو مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه اولیای دم در جایگاه ایستادند و خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.برادر مقتول که خودش در جریان نزاع حضور داشت به قضات گفت: من و برادرم روز حادثه به خانه می‌رفتیم که این متهمان به طرف ما حمله کردند و درگیری بالا گرفت در بین آنها سیامک اسلحه<a gun> کلاشنیکف داشت و تیراندازی کرد.

سپس متهم ردیف اول به نام سیامک پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من اتهام شرکت در نزاع ونگهداری سلاح و30 فشنگ جنگی را قبول دارم اما اتهام قتل را قبول ندارم.

من هرگز مرحوم را ندیده بودم و او را نکشته‌ام. من با فرد دیگری اختلاف داشتم او باعث قتل فاضل شده است من قاتل نیستم.

سپس سایر متهمان به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی محاکمه شدند و هر کدام به دفاع از خودشان پرداختند.
پس از پایان اظهارات متهمان، قضات وارد شور شدند و بزودی حکم شان را صادر خواهند کرد.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: