کد خبر: ۲۳۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 29
حیدر علی عابدی: در وهله اول از رئیس کل سازمان نظام پزشکی تشکر می‌کنم که چنین پیشنهادی را مطرح کرده است، همچنین به همه پزشکان توصیه می‌کنم که در جهت ارائه خدمات به این قشر زحمتکش از این پیشنهاد تبعیت کنند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از ارائه خدمات رایگان مطب‌ها در روز کارگر به کارگران سراسر کشور به عنوان ایجاد فرصتی برای پزشکان در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی که برعهده دارند، یادکرد.

به گزارش شفا آنلاین، حیدر علی عابدی در مورد پیشنهاد رئیس کل سازمان نظام پزشکی(Medical System) مبنی بر اینکه مطب‌های خصوصی در همه شهرها همزمان با روز کارگر به ویزیت رایگان این قشر بپردازند، گفت: در وهله اول از رئیس کل سازمان نظام پزشکی تشکر می‌کنم که چنین پیشنهادی را مطرح کرده است، همچنین به همه پزشکان توصیه می‌کنم که در جهت ارائه خدمات به این قشر زحمتکش از این پیشنهاد تبعیت کنند، چرا که انجام این اقدام و ارتباط عاطفی ناشی از آن که با قشر کارگر برقرار می‌شود، بسیار ارزشمند خواهد بود.

فشارهای اقتصادی کنونی باعث چشم‌پوشی کارگران از مشکلات جسمانی خود شده است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محاسن ارائه خدمات رایگان پزشکی به کارگران در روز کارگر، ادامه داد: هم‌اکنون کارگرانی که تحت فشارهای اقتصادی از مشکلات جسمانی خود چشم‌پوشی کرده و به دلیل مشکل مالی به پزشک مراجعه نکرده‌اند می‌توانند با این اقدام ارزشمند جامعه پزشکی(Medical Society) از وضعیت جسمی خود آگاه شوند.

وی تصریح کرد: ایجاد این شرایط می‌تواند فرصتی را برای قشر کارگر فراهم کند تا از این طریق تحت معاینه قرار گرفته و از مشاوره پزشکان در جهت انتخاب روش درمانی کم هزینه‌تر نیز بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: انجام این اقدام نه تنها در برقراری ارتباط عاطفی جامعه پزشکی با قشر کارگر اثرگذار خواهد بود، بلکه پزشکان نیز مجالی می‌یابند تا نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آنچه مسلم است اختصاص یک روز در سال برای تحقق این مهم اقدام ارزشمندی است و به طور قطع تاثیر این عمل نیک در ارتقای سلامت جامعه تجلی پیدا خواهد کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: