کد خبر: ۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 22
شفا آنلاين-چند راهکار زیر می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از هک شدن اطلاعات مهمی شوند که در گوشی خود دارید.
به گزارش شفا آنلاين،یکی از راهکارها استفاده نکردن از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که در منابع نامعتبر هستند. به دلیل وجود کدهای بازی‌ها و بروز مشکلات حادی که در پی دارد بازی با اپلیکیشن‌هایی را که می خواهید از منابع معتبر دریافت کنید.

راهکار دیگر، حفظ اطلاعات شخصی و موقعیت‌تان است. وقتی شما با موبایلتان عکاسی می کنید، دوربین، اطلاعات موقعیت شما را توسط GPS دریافت می‌کند و با اطلاعاتی چون نام تلفن و نوع دوربینی که عکس با آن گرفته شده است را ثبت می‌کند. با غیرفعال کردن گزینه‌های مربوط به Gps camera دیگر می‌توانید با خیال راحت با تلفن شخصی خود عکاسی کنید و مطمئن باشید که دیگر اطلاعات شخصی و موقعیت شما به وسیله عکس گرفته شده، منتشر نمی‌شود.

یکی دیگر از راهکارها خاموش کردن وای فای و بلوتوث در مکان‌های ناامن است دیگران به راحتی می‌توانند با روشن بودن بلوتوث و وای فای شما بدون اینکه متوجه شوید به اطلاعاتتان دست پیدا کنند و آن‌ها را به سرقت ببرند بنابراین بهتر است در جاهای شلوغ وای فای خود را روشن نگذارید و یا در صورت روشن بودن آن‌ها را در حالت عدم نمایش از دیگران، حالت امن و یا از این قبیل گزینه‌ها که در بخش امنیتی تنظیمات گوشیتان است قرار دهید.

آخرین راهکار باز نکردن لینک‌های ایمیل‌های ناشناس است معمولا مخربان می‌توانند با فرستادن یک اکسپلوت و کد مخرب کنترل تبلت و یا گوشی هوشمند شما را به دست بیاورند بنابراین لینک‌های موجود در ایمیل‌های ناشناس را باز نکنید.
برچسب ها: راهکار ، جلوگیری ، هک ، گوشی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: