کد خبر: ۲۲۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 13
عدم کمبود دارو و تجهیزات، ارسال دارو ، شیر خشک و وسائل بهداشتی در تمام مناطق و حضور جهادی در کمپ‌ها و محل‌های اسکان اضطراری و تلاش شبانه‌روزی عزیزان اورژانس باعث شد کمترین مصدوم و تلفات را داشته باشد
شفاآنلاین>سلامت>رییس سازمان اورژانس کشور گفت: ویزیت ٩٠٠ هزار نفر در مناطق سیل زده و بستری ١٥٠ هزار نفر در بیمارستان‌ها بیانگر انجام خدمات جهادی تیم‌های عملیات ویژه اورژانس و درمان است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر پیرحسین کولیوند با بیان این مطلب افزود: عدم وجود حتی یک بیماری واگیر حاکی از کنترل و نظارت در حوزه بهداشت و درمان است.

وی از دیگر اقدامات شبانه روزی تیم های ویژه اورژانس هوایی به اعزام ٢٥٠٠ نفر از افراد پرخطر که ٥٠٠ نفر خانم های باردار<Pregnant> بودند، اشاره کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور، حضور و استقرار بیمارستان‌های سیار با تمام امکانات و رضایت مردم از خدمات سلامت را نیز از دیگر ویژگی‌های خدمت رسانی ارزشمند اورژانس کشور در سیل اخیر برشمرد.

کولیوند همچنین افزود: عدم کمبود دارو<medicine> و تجهیزات، ارسال دارو ، شیر خشک و وسائل بهداشتی در تمام مناطق و حضور جهادی در کمپ‌ها و محل‌های اسکان اضطراری و تلاش شبانه‌روزی عزیزان اورژانس باعث شد کمترین مصدوم  و تلفات را داشته باشد.

وی در پایان گفت: اورژانس کشور با تمام توان در کنار مردم عزیز و سیل زده کشورمان است.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین در پیامی از خانواده‌های پرسنل اعزامی اورژانس کشور به مناطق سیل زده، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان آسیب دیده، قدردانی کرد.

در پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است: «نوروز امسال و آغاز فصل بهار با شرایط بد جوی و بروز سیل در اکثر نقاط کشور همراه شد که باز در این ماجرا همکاران اورژانس از غافله خدمت عقب نماندند و با تمام وجود از لحظات اولیه در میدان حاضر شدند و مثل همیشه در بحران و بلا دوشادوش حادثه دیدگان خدمت ایثارگونه نمودند، لذا بر خود واجب می‌دانم، با توجه به حمایت خانواده‌های تکنسین‌های اعزامی به مناطق سیل‌زده که این فاصله و دوری یک ماهه را تحمل می‌کنند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بی‌شک، این ایثار و فداکاری شما عزیزان در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد و باعث وجود برکات الهی در زندگی‌تان خواهد شد؛ چراکه خداوند در قرآن می‌فرماید: اگر جان کسی را نجات بخشید، گویی کل بشر را نجات داده‌ای.ایسنا 

و من الله التوفیق»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: