کد خبر: ۲۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 21
شفاآنلاین -تعدادی از دانش آموزان مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اطلاع از ابتلای یکی از معلمانشان به بیماری سرطان، در همدردی با او، موهای سر خود را تراشیدند.

به گزارش شفا آنلاین، هفت دانش آموز مقطع سوم راهنمایی مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از ابتلای معلم خود به بیماری سرطان آگاه شده بودند، با اقدامی خودجوش موی سر خود را به نشانه همدردی با معلمشان تراشیدند.

علی باقری، فروهر محکمی، امیرحسین طاهری، امیرحسین کریمی، علیرضا نسابه و امیر آسمان‌رفعت پس از این اقدام، مسئولان مدرسه را در جریان نیت کار خود گذاشته و خواستار دیدار با معلم بیمار و ابراز همدردی با او شدند.

مسئولان مدرسه راهنمایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با استقبال از این اندیشه همدلانه، از این هفت دانش آموز قدردانی کردند.

مدیر مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص گفت: همه آموزگاران امیدوارند دانش آموزان آنان، علاوه بر درس مدرسه، درس معرفت و کمال بیاموزند که این هفت دانش آموز با اقدام نیک خود، این امر را به اثبات رسانده و موجب دلگرمی همه مسئولان مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند.

فروزانفر با اشاره به تاثیر این اقدام در روحیه معلم بیمار آنان، گفت: این عمل برای همیشه در پرونده دانش‌آموزان این مدرسه درج خواهد شد.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: