کد خبر: ۲۲۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 01
منطقه پلور به بالا دچار آبگرفتگی است وتا زمانی که پاکسازی انجام شود و شرایط به حالت عادی برگردد، این محور همچنان مسدود می‌ماند
شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز تا پاکسازی کامل مسدود می‌ماند، از ترافیک سنگین در محورهای شرق این استان خبر داد.


به گزارش شفا آنلاین:سیاوش محبی امروز ر درباره وضعیت محور های مواصلاتی شرق استان اظهار کرد: محور هراز همچنان ۲ طرفه مسدود است.

وی ادامه داد: منطقه پلور به بالا دچار آبگرفتگی است وتا زمانی که پاکسازی انجام شود و شرایط به حالت عادی برگردد، این محور همچنان مسدود می‌ماند.

فرمانده ویژه پلیس‌راه شرق استان تهران درباره محور فیروزکوه بیان داشت: به علت مسدود شدن محور هراز بار ترافیکی سنگینی در مسیر رفت و برگشت این محور شاهد هستیم.

محبی درباره محور امام رضا (ع) گفت: این محور مواصلاتی تحت تأثیر محور هراز و فیروزکوه دارای ترافیک سنگین، پرحجم است؛ محور حرم به حرم نیز همانند محور امام رضا (ع) دارای ترافیک سنگین است.

وی ضمن دعوت از رانندگان برای صبر و شکیبایی در ترافیک سنگین خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی برای مسافرت و بازگشت از سفر مدیریت و برنامه‌ریزی خوب مدنظر داشته باشند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: