کد خبر: ۲۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 24
این جنین در واقع برادر دوقلوی این کودک است که به جای رشد کردن در رحم مادرش، در شکم کودک سه ساله رشد کرده است
شفاآنلاین>سلامت>حاملگی دختر 3 ساله در پرو چیست؟ دختر سه ساله ای که با بررسی پزشکان مشخص شد برادر دوقلوی خود را در شکم دارد.

به گزارش شفاآنلاین،درد کمر، شکم بزرگ، قوزک ورم کرده، صورت براق، موهای نازک و براق و میل شدید برای خوردن همه نشانه های بارزحاملگی هستند. تقریبا بیشتر خانم ها در طول حاملگی این نشانه ها را از خود بروز می دهند. اما گاهی نشانه های عجیب یا اتفاقات عجیبی در این رابطه رخ می دهد که دهان انسان از شنیدن آنها باز می ماند.


ماجرای جنجالی حاملگی دخترک معصوم سه ساله به این شرح است که این جنین<Fetus> در واقع برادر دوقلوی این کودک است که به جای رشد کردن در رحم مادرش، در شکم کودک سه ساله رشد کرده است.در اتفاقی نادر، کودک سه ساله ای در کشور پرو، یک جنین در شکم خود نگهداری می کند.

 پدر اسپاک پاکانا بعد از گلایه فرزند سه ساله اش از درد معده، وی را به بیمارستان می برد.
 



پزشکان بعد از اجرای معایناتی توسط امواج مافوق صوت، دریافتند که در درون شکم این کودک، یک جنین وجود دارد. این جنین در واقع برادر دوقلوی این کودک است که به جای رشد کردن در رحم مادرش، در شکم کودک سه ساله رشد کرده است.

این مورد نادر در هر 500 هزار تولد، یک بار اتفاق می افتد. پزشک جراح، بعد از خارج کردن جنین 25 سانتی از شکم کودک سه ساله، اعلام کرد:جنین رشد بسیار کمی در شکم اسپاک داشته و وزن آن تنها یک کیلو بوده است.نمناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: