کد خبر: ۲۲۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 08
یکی از نکات جالبی که امروز در پیست اسکی فریدون‌شهر رخ داد، حضور یک خانم معلم در این پیست بود که در عین حال که وی از محیط سراسر سفیدپوش استفاده می‌کرد، برگه‌های امتحانی دانش‌آموزان خود را نیز به پیست اسکی آورده بود و در حال تصحیح آن‌ها بود
شفاآنلاین>اجتماعی>حال و هوای این روزهای پیست اسکی فریدون‌شهر به حدی هیجان‌ انگیز است که همه حتی معلمان به همراه اوراق امتحانی آن‌ها را نیز به این پیست کشانده است.

به گزارش شفاآنلاین، این روزها با توجه به بارندگی‌های مناسب در استان اصفهان و به ویژه بارش برف در مناطق غربی استان، دو پیست استان که در شهرهای فریدون‌شهر و افوس قرار گرفته‌اند میزبان تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم استان اصفهان و فلات مرکزی کشوری هستند.

در این میان مردم که فرصت وجود برف<Snow> را در این مناطق با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر درک کرده‌اند با هر شرایطی و از هر قشر و سنی خود را برای استفاده از هیجان و لذت برف به پیست اسکی فریدون‌شهر و افوس می‌رسانند.

یکی از نکات جالبی که امروز در پیست اسکی فریدون‌شهر رخ داد، حضور یک خانم معلم در این پیست بود که در عین حال که وی از محیط سراسر سفیدپوش استفاده می‌کرد، برگه‌های امتحانی دانش‌آموزان خود را نیز به پیست اسکی آورده بود و در حال تصحیح آن‌ها بود.فارس

تصویر این معلم وظیفه‌ شناس را در زیر مشاهده می‌کنید:
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: