کد خبر: ۲۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 07
پس از افتتاح بلوک زایمانی در مرکزشهرستان سرباز، نخستین نوزاد در این مرکز مجهز و مدرن پا به عرصه وجود گذاشت و هم اکنون حال عمومی مادر و بیمار مطلوب است و هردو در سلامتی کامل بسر می برند
شفاآنلاین>سلامت>  نخستین مادر باردار بستری شده در بلوک زایمانی بیمارستان ولایت سرباز نوزاد خود را در این بخش تازه تاسیس به دنیا آورد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان این مطلب گفت: پس از افتتاح بلوک زایمانی در مرکزشهرستان سرباز، نخستین نوزاد در این مرکز مجهز و مدرن پا به عرصه وجود گذاشت و هم اکنون حال عمومی مادر و بیمار(Patient) مطلوب است و هردو در سلامتی کامل بسر می برند.

دکتر امینی فرد افزود:هم اکنون 1 پزشک متخصص زنان و زایمان و 11  ماما به ارائه خدمات زنان و زایمان در این مرکز مشغول هستند

وی افزود: با احداث این مرکز LDR و ایجاد اتاقهای تک نفره زایمان، همه مراحل زایمان در یک اتاق و به صورت اختصاصی انجام می شود و امکان ایجاد شرایط لازم جهت حفظ حریم خصوصی مادران وامکان‌پذیر شده است .

وی ادامه داد:در این محل امکان حضور همراه و همسر بر بالین مادر به هنگام زایمان را فراهم شده و هدف از این اقدام سهولت و تشویق افراد در انجام زایمان طبیعی است.

لازم به ذکر است که  رییس دانشگاه به همراه معاون درمان(cure)،مدیر شبکه بهداشت و درمان،معاون فرماندار با حضور بر بالین این مادر با اهدای گل و شیرینی و کارت هدیه تولد،تولد این نوزاد را تبریک گفتند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: