کد خبر: ۲۲۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019February 28
برای ماندگاری فلفل دلمه‎ای‎‏ها در یخچال، آن ها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید یا این که آن ها را به‏طور جداگانه در سلفون بسته‎بندی کنید و در کشویی از یخچال که مخصوص ترد و تازه نگه داشتن میوه‏هاست، قرار دهید و میزان رطوبت را روی «high» تنظیم کنید.

شفا آنلاین>سلامت>برای ماندگاری فلفل دلمه‎ای‎‏ها در یخچال، آن ها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید یا این که آن ها را به‏طور جداگانه در سلفون بسته‎بندی کنید و در کشویی از یخچال که مخصوص ترد و تازه نگه داشتن میوه‏هاست، قرار دهید و میزان رطوبت را روی «high» تنظیم کنید.

به گزارش شفا آنلاین:اگر یخچال شما محفظه‎جداگانه ای دارد که قابلیت تنظیم دما در آن ممکن است، دمای آن محفظه یخچال را برای ماندگاری بهتر فلفل دلمه‎ای‌ها روی ۷ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.همه فلفل‎ها را فریز کنید؛ ابتدا آن ها را بشویید و وسط‏‎شان را خالی کنید و دانه‎هایشان را در بیاورید. سپس آن‎ها را به‎صورت نواری برش بزنید یا این که ریز ریز کنید. فلفل دلمه‎ای‎ها را در یک لایه، روی یک سینی فلزی قرار دهید، به‏طوری که با هم در تماس نباشند. آن ها را برای یک تا دو ساعت فریز و سپس داخل کیسه‎ها یا ظروف قابل فریز کردن نگهداری کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: