کد خبر: ۲۲۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019February 20
متاسفانه پزشکانی که در شبکه بهداشت این استان مشغول به خدمت هستند، با مشکلات زیادی روبرواند
شفاآنلاین>سلامت> یک پزشک در حال خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم دریافت حقوق پزشکان این منطقه به مدت ۶ ماه سخن گفت.

به گزارش شفاآنلاین، امیر هاشمی پزشک عمومی با اشاره به برخی مشکلات(Difficulties) پزشکانی که در حال گذراندن دوره خدمت پزشکی خود در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: متاسفانه پزشکانی که در شبکه بهداشت این استان مشغول به خدمت هستند، با مشکلات زیادی روبرواند.

هاشمی بااشاره بر اینکه مهم ترین مشکل ما عدم دریافت حقوق است، عنوان کرد: از مهر ماه سال جاری تاکنون، هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده ایم و در حال حاضر مشکل مالی بزرگ ترین چالش ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسئول گسترش شبکه پزشکان (physicians)کهگیلویه و بویراحمد نیز وضعیت سختی را برای پزشکان ایجاد کرده است، تصریح کرد: متاسفانه مسئولان شبکه با وعده هایی دروغ درباره وجود امکانات و مزایای مطلوب در منطقه، همکاران ما را جذب کرده و پس از مدتی که با اعتراض آن ها روبرو می شوند، به سرعت آن ها را اخراج و پزشکان دیگر را جایگزین می کنند.

این پزشک عمومی ادامه داد: کاهش حقوق پزشکان به بهانه اجرای طرح پایش نیز از دیگر مشکلات ما است. به طوریکه با بررسی وضعیت عملکرد پزشکان و به دلایل نامعلومی همواره از حقوق دریافتی پزشکان کاسته می شود؛ هرچند که همین حقوق نیز از مهر ماه تاکنون واریز نشده است. 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: