کد خبر: ۲۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 16
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تجمیع 12 دانشکده پراکنده این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم درآینده ای نه چندان دور بتوانیم کلنگ احداث این کار را به زمین بزنیم.

دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل پراکندگی دانشکده های علوم پزشکی درتهران، به این نتیجه رسیدیم که با استقرار آنها در یک محل به نتایج مطلوب موردنظر برسیم.

وی تصریح کرد: بر اساس تعاملی که  با دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت  قرار شد زمینی در اختیار ما قرار داده شود تا با فروش دانشکده های پراکنده منابع لازم را بدست آوریم و با تجمیع دانشگاه ها میزان هزینه های رفت و آمد دانشجویان را هم کاهش دهیم.

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ با بیان این که البته این یک طرح عمرانی زمان بر است در عین حال خاطرنشان کرد: هرچند استارتش زده شده است اما به نظرم بازهم زمان بر است.

وی تأکیدکرد: البته توافقات میان دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی رخ داده و از طرفی هیئت علمی و دانشکده ها هم در این راستا باید ابراز تمایل کنند که به طور قطع این کار را خواهند کرد.

به گفته پیوندی بحث های عمرانی،نقشه برداری و کارهای اجرایی این را می طلبد که کارهای مربوط به این زمینه نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خبرنگار شفا آنلاین گفت: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور بتوانیم کلنگ این کار را به زمین بزنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: