کد خبر: ۲۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 15
شفا آنلاين-با توجه به اینکه اعتبارات اختصاص یافته به حوزه سلامت تا حدی می‌تواند به بهبود وضعیت در این حوزه امیدوار بود، اما نباید فراموش کنیم که حل این مشکلات نیازمند زمان و مدیریت کار‌شناسی شده است.
به گزارش شفا آنلاين،دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت درمان مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبارات اختصاص یافته به حوزه سلامت تا حد بسیاری زیادی می‌تواند به بهبود شرایط در این حوزه کمک کند، اما باز هم نیازمند زمان و ارائه راهکارهای موثر در این زمینه هستیم. 

وی افزود: حل یک شبه مشکلات نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه نا‌ممکن و شعاری است و باید در نظر داشت کلید حل مشکلات حوزه سلامت در مدیریت صحیح منابع و برخورداری از دیدگاهی کار‌شناسی شده است. 

وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیار بجا و ضروری است، خاطرنشان کرد: این طرح نیازمند زیر ساخت‌های مناسب است که باید بستر اجرای آن فراهم شده وگرنه همچون طرح‌های دیگر با موفقیت روبرو خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بیمارستان‌های دولتی مشکلات زیادی دارند، همچنین وضعیت تجهیزات پزشکی نیز نیازمند ساماندهی است که اگر طرح تحول نظام سلامت اجرایی شود، شاید بتوان گفت بسیاری از این مشکلات هم برطرف خواهد شد.
برچسب ها: مشکل ، سلامت ، نیاز ، زمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: